מחדשים את שבילי פארק המעיינות בהשקעה של כ- 180,000 אלף שקל

בשנת 2022 ביקרו בפארק  800,000 מבקרים, אשר נהנו מפנינת היופי של עמק המעיינות, בכניסה חופשית וללא עלות

שותפות מינהלת פארק המעיינות יצאה לביצוע הסדרת בטיחות וחידוש שבילים בפארק, בהיקף תקציבי של 180,000 שקל, במימון שותפות הפארק.

מידי שנה מבקרים בפארק המעיינות קרוב למיליון איש בממוצע. מנתוני הנהלת הפארק עולה כי בשנת 2022 ביקרו בפארק  800,000 מבקרים, אשר נהנו מפנינת היופי של עמק המעיינות, בכניסה חופשית וללא עלות. בשנתיים האחרונות הוגברו פעולות ההסברה לשמירה על ניקיון הפארק, למען בעלי החיים והמבקרים. רגע לפני פרוץ המלחמה, בתקופת  הקיץ והחגים הגיעו המוני אזרחים מכל רחבי הארץ ומכלל רבדי האוכלוסייה וקהילותיה, להנות מבילוי נעים בפארק, ובימים אלו החלה רשת ניקוז ונחלים ירדן דרומי בביצוע הסדרי בטיחות וחידוש השבילים.

למינהלת הפארק שותפים המועצה האזורית עמק המעיינות, רשות הטבע והגנים, קרן קיימת לישראל ורשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי, אשר ביחד מנהלים ומתחזקים את הפארק עבור תושבי האזור והמבקרים.

בהנהלת הפארק מציינים כי: "הפארק הוקם לפני כ- 17 שנה ואנו פועלים לחידוש ושמירה על הבטיחות מידי שנה. העבודות לחידוש ושיפור בטיחות השבילים הן חלק מראייה כוללת של פארק קולט קהל בהיקפים עצומים, כאשר דגש נוסף ניתן להסברה בקרב המבקרים אודות חשיבות השמירה על הסביבה שבה הם נמצאים. בשנה שעברה יצאנו בקמפיין שמירה על הניקיון, כדי לעלות את המודעות של הציבור לאיסוף והשלכת פסולת האשפה שהם מייצרים והשנה הגברנו את פעולות ההסברה באמצעות ימי הסברה והדרכה למבקרים, במטרה להוביל את הקהל לקחת אחריות, ולשמור על הפארק נקי".