אינג' אופיר סלע מונה למנהל אגף הנדסה ברשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי

בתפקידו יהיה אמון על תכנון וקידום פרויקטיי ניקוז, פיתוח וסביבה, יחד עם כלל השותפים לניהול מרחב הנחל והשטחים הפתוחים

אינג' אופיר סלע (36) תושב עמק הירדן, נבחר לתפקיד מנהל אגף הנדסה ברשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי. סלע הינו בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיות מים ממכללת כנרת ותואר שני בסביבה מאוניברסיטת תל אביב. הוא בעל רקע מקצועי בתחום הנדסת מים וסביבה ומכהן מזה כשנתיים וחצי ברשות כמהנדס ביצוע.

בעבר כיהן בתפקידים בתחום הנדסת תהליך בחברת GES וכמהנדס מים וסביבה בחברת ליגמ .במהלך פעילותו ברשות הניקוז היה סלע אמון על תכנון וקידום פרויקטים ניקוזים וסביבתיים בתחומי הנחלים ובשטחים הפתוחים וכן, בתחום שימור הקרקע.

בתפקידו החדש יהיה אמון סלע על ניהול אגף הנדסה ברשות, בדגש על קידום החזון האסטרטגי, ייזום וקידום פרויקטים במרחב הרשות ועמידה ביעדים ובמטרות שהוגדרו בחוק.

המינוי אושר על ידי ההנהלה הפעילה, שאימצה את המלצת ועדת האיתור לבחירתו של אופיר סלע לתפקיד. במסגרת ההליך, פורסם מכרז באמצעי התקשורת הארציים, התקיימו ראיונות עם מועמדים ובוצע אבחון חיצוני. לאחר קבלת התוצאות, החליטה הוועדה פה אחד להמליץ על אופיר סלע לתפקיד, כאמור.

איל קנץ, מנכ"ל הרשות מסר כי: "אופיר, שכיהן עד כה כמהנדס ברשות, מביא עמו ניסיון וידע רב לתפקיד, והוא ימשיך ויפעל בשיתוף פעולה מלא עם כלל הרשויות המקומיות, משרדי הממשלה והגורמים המקצועיים, לקידום תכנון, הגשת קולות קוראים וביצוע פרויקטים רחבי היקף והשפעה על המרחב".

אופיר סלע, מסר כי: "אני מודה על האמון וההזדמנות להמשיך ולקדם את הליכי התכנון בסביבת הנחלים והשטחים הפתוחים באגני הרשות. אמשיך לפעול יחד עם השותפים ובעלי העניין, לפיתוח סביבתי מקיים לטבע ולאדם, בדגש על יצירת ריבוי תועלות והעמקת השותפויות".