ותיקי "גיל הגליל" יצאו לטיול מרגש בנחל השבעה


הטיול, יוזמת רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי ו"גיל הגליל" התקיים כחלק מ"יום המעשים הטובים" וכלל סיור משותף לאורך הנחל, משחקים, שירה והרבה נוסטלגיה ואהבה לנחל

רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי מקיימת לרוב ב"יום המעשים הטובים" מבצעי ניקיון בנחלים אולם השנה הוחלט להקדיש את היום לשיתוף פעולה ייחודי עם ותיקות וותיקי "גיל הגליל"- מרכז יום לגיל הזהב של מועצה אזורית גליל תחתון, כפר תבור ויבניאל, במסגרתו הם יצאו לטייל בנחל השבעה, שעבר פיתוח, שיקום והנגשה. יש לציין כי חברי וחברות "גיל הגליל" גם היו שותפים יחד עם ילדי בי"ס כדורי בפרויקט שומרי הנחל של רשות הניקוז, שמטרתו לחבר בין הקהילות והנחלים ולשמור על טיפוחם.

האירוע התקיים ביום שני (8.4), במסגרתו טיילו המשתתפים יחד עם צוות רשות הניקוז, מי ברגל ומי בכיסא גלגלים, לאורך הנחל הזורם והמפכפך בינות לעצי האקליפטוס המצלים, כשפינות הישיבה משמשות את כל מי שהדרך התארכה לו. בסיום המסלול התכנסו כולם לשמוע על פיתוח הפארק, שבוצע באמצעות כלל מחלקות רשות הניקוז – תכנון והנדסה, ביצוע וניהול שטח וחינוך וקהילה. המשתתפים סיפרו את סיפוריהם על הנחל והאירועים שהתרחשו בו, כפי שחוו וזכרו אותם, שרו, התכבדו ונהנו.

מרשות הניקוז נמסר כי: "התגובות החמות על הטיול בנחל והשביל המונגש, שאיפשר לקיים את החוויה המרגשת, הוכיחו לנו שוב כמה חשובה ההנגשה של הנחלים ועד כמה ותיקי הגליל מחוברים אליהם. במהלך הבוקר שיחקנו, שרנו וקינחנו בהרמת כוסית לכבוד הפסח, בניצוחה של חיה גודל, מנהלת המשרד שלנו, שגם יזמה והוציאה לפועל את הפרויקט המקסים. תודה לשותפינו היקרים בגיל הגליל".
ותיקי הגליל בנחל השבעה