איל קנץ מונה למנכ"ל רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי

קנץ כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל עיריית כפר קאסם ומביא עמו ניסיון רב בפיתוח וקידום מדיניות, גיוס משאבים וייזום והוצאה לפעול של פרויקטים מורכבים

איל קנץ (40), תושב הגלבוע, מונה למנכ"ל רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי, לאחר שנבחר לתפקיד בהליך של מכרז ואושר במליאת הרשות. קנץ מחליף בתפקיד את עובד יבין.

איל קנץ, בעל תואר ראשון (B.A) מהמחלקה למחשבת ישראל והמחלקה לפוליטיקה וממשל ובעל תואר שני (M.A) במחלקה לפוליטיקה וממשל מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, סיים את לימודיו בהצטיינות. בתחילת דרכו המקצועית, כיהן קנץ כמנהל קשרי ממשל, סמנכ"ל ובהמשך כמנכ"ל "אינג'אז" – מרכז מקצועי לקידום הרשויות המקומיות הערביות. בשלוש השנים האחרונות כיהן קנץ כמנכ"ל עיריית כפר קאסם, שם הוא הוביל וניהל בין היתר את תהליכי הפיתוח, בהם פיתוח אזור תעסוקה והקמת שכונות מגורים חדשות.

קנץ מביא אתו לתפקיד ניסיון רב בפיתוח וקידום מדיניות, גיוס משאבים וייזום והוצאה לפעול של פרויקטים מורכבים ובנוסף, הכרות מעמיקה ויצירת שיתופי פעולה עם משרדי ממשלה, קרנות, ארגונים חברתיים ורשויות מקומיות.

יורם קרין, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות ויו"ר רשות הניקוז, בירך את קנץ על כניסתו לתפקיד, ואמר כי: "איל מביא אתו ניסיון רב ביצירת שיתופי פעולה, קידום תהליכים ופרויקטים מורכבים ויכולות ארגוניות גבוהות. אין לי ספק כי הוא יתרום לקידום ופיתוח פעילותה של רשות הניקוז יחד עם השותפים הרבים"

קנץ מסר כי: "אני מודה להנהלת ומליאת רשות הניקוז, ונכנס לתפקיד עם הרבה מוטיבציה ומתוך אמונה בחשיבות העשייה ובשותפים לדרך. רשות הניקוז תמשיך לייצר ריבוי תועלות בניהול השטחים הפתוחים והנחלים יחד עם הרשויות המקומיות, משרדי הממשלה, הקהילות וגורמי המקצוע. נעמיק את פעילותנו בפיתוח מרחבי ואזורי, בדגש על ניהול משאבי הטבע כחלק מהערכות לשינויי אקלים, סביבה וחברה".